Friday, January 28, 2011

गन्टे मुला र फर्सी



१.

फर्सी : ओइ गान्टेमूला तिमी आफ्नो सैलुनमा किन भूतप्रेतको किताबहरु राख्छौ?

गान्टेमूला : किनकि ती किताबहरु पढेपछि ग्राहकहरुको रौ ठाडो ठाडो हुन्छ र मलाई काट्न सजिलो हुन्छ।

२.

गान्टेमूला : ओइ फर्सी, भन त अहिले यहा अचानक २० हातको बाघ आयो भने तिमी के गर्छौ?

फर्सी : कस्तो उल्लु रहेछ भने.. २० हातको बाघ आयो भने जे जे गर्नुछ त्यहि बाघले गरिहाल्छ नि, मैले के गर्नु?

३.

गान्टेमूला : ओइ फर्सी बर्बाद भयो, पेट्रोल नै सकियो, अब हामी अगाडि जान सक्दैनौँ।

फर्सी : अगाडि जान सकिँदैन भने जाम न त घर नै।

४.

फर्सी : तपाईले थाहापाउनु भयो, इन्डियामा एकजनाले साइकलसँग आफ्नो श्रीमती साटेछ नि।

गान्टेमूला : म त मोटरसाइकल भन्दा घटिमा त मरे पनि साट्दिन।



५.

गान्टेमूला : ओइ फर्सी पानी अझै तता छैन? छिटो पानी तता नत्र!

फर्सी : नत्र, के नत्र?

गान्टेमूला : चिसै पानीले नुहाउँछु नत्र

६.

गान्टेमूला :थाछ थाछ फर्सी मैले हिजो ५ वटा झंगा मारेनी, त्यो पनि २ वटा भाले र ३ वटा पोथी।

फर्सी : अनि तिमीलाई भाले र पाथी भनेर कसरी था भयो नि!

गान्टेमूला : त्यति, पनि थाहा हँुदैन त, २ वटा चुरोटको बट्टामा बसेका थिए अनि ३ वटा ऐनामा।

७.

गान्टेमूला : हैन, फर्सी तिमीले त्यो मिनीस्कर्ट लगाएको देखेर घरमा बुबाले गाली गर्नु हुन्न?

फर्सी : अहँ, तर आमाले चँही साहै्र गाली गर्नु हुन्छ।

गान्टेमूला : लौ, बुबाले चाहि केही नभन्ने, आमाले चाहि किन नि!

फर्सी : किनकि, आमाले आफ्नो लुगा अरुले लगाएको मनपराउनुहुन्न।

८.

गान्टेमूला : ओइ फर्सी हेर न मेरो दात धेरै नै दुख्यो।

फर्सी : म भए उहिल्यै निकाली सक्थे।

गान्टेमूला : हो त, तिम्रो दँात भए म पनि झारिसक्थे।

९.

फर्सी : गान्टेमूला मलाई एउटा कार किन्देउ न,

गान्टेमूला : किन फर्सी? तिम्रो २ खुट्टाको के काम नि?

फर्सी : त्यो त कारमा बे्रक लगाउनलाई हो।

१०.

गान्टेमूला : ओइ फर्सी तिमीले ग्लासमा चिया किन छाडेको हँ?



फर्सी : भाडउ माझने लाई टिप्स् छोडीदिएको क्या!

११.

फर्सी : अोई गान्टेमूला तिमी त अंगे्रजीमा निकै जान्ने छौ, भन त 'उकालोलाई' अंग्रेजीमा के भन्छन्?

गान्टेमूला : हि ब्ल्याक

फर्सी : कसरी?

गान्टेमूला : 'हि' माने ऊ र 'ब्ल्याक' माने कालो भएन त उकालो।

१२.

गान्टेमूला : युधिष्ठिरले पनि जुवा, तास खेल्थे तर तिमी मलाई किन रोक्छेउ?

फर्सी : ल रोक्दिन म। तर याद राख द्रौपतिका पनि ५ पति थिए।

१३.

गान्टेमूला : हैन, ऐ फर्सी तिमी पनि गोरो म पनि गोरो तर छोरो चँाही किन यस्तो कालो होला?

फर्सी : डार्लिङ म पनि हट तिमी पनि हट, बच्चा जल्यो होला नि!

१४.

फर्सी : गान्टेमूला तिमीले झुट समात्ने मेसिन देखेका छौ?

गान्टेमूला : देखेको मात्र हैन, मेरो घरमा नै छ।

फर्सी : हो र!

गान्टेमूला : हो नि मैले त्यही मेसिनसँग बिहे गरेको छु।

१५.

फर्सी : तिमी बिहे पछि चुरोट पिउन छोड्छौ?

गान्टेमूला : किन नछोड्नु, अवश्य पनि छोड्छु।

फर्सी : खसी र तास नि?

गान्टेमूला : त्यो पनि छोड्छु।

फर्सी : बिहे अघि चँाहि के छोड्ने बिचार गरेका छौ नि?

गान्टेमूला : तिमीलाई

१६.

फर्सी : गान्टेमूला अब म रामसँग बिहे गर्न सक्दिन।

गान्टेमूला : किन तिमीले रामलाई अर्कै केटिसँग देख्यौ?

फर्सी : हैन, रामले मलाई अर्कै केटासँग देख्यो।



१७.

फर्सी : के तिमी मलाई सँाच्चै प्रेम गर्छौ, गान्टेमूला

गान्टेमूला : हो फर्सी, म तिमीलाई सँाच्चै प्रेम गर्छु। मैले हिजो मात्रै आफ्नो लिस्ट चेक गरेको थिए।

१८.

गान्टेमूला : थाहा छ फर्सी, डाक्टरले मलाई च्यालेन्ज गरेको थियो कि १ महिना भित्र मलाई आफ्नो खुट्टामा उभ्याई दिनेछ।

फर्सी : हो र? अनि के उसले सँाच्चै सक्यो त यस्तो गर्न?

गान्टेमूला : अँ, उसको बिल तिर्नको लागी मलाई आफ्नो कार बेच्नुपर्‍यो।

१९.

गान्टेमूला : फर्सी..फर्सी आज मैले रेखा थापासँग कुरा गरे नि!

फर्सी : हो र? मलाई विश्वास नै लागेन।

गान्टेमूला : भगवान् कसम कुरा गरेकै हो।

फर्सी : ल ल ठीकै छ, अनि उसले के भनि त?

गान्टेमूला : रङ नम्बर..


२०.

फर्सी : गान्टेमूला तिमी कसरी पक्राउमा पर्‍यौ?

गान्टेमूला : एक बिहानै सपिङ गरेर..

फर्सी : यो त कुनै अपराध भएन त, अनि बिहान कति बजे तिर नि!

गान्टेमूला : पसल खोल्नु भन्दा अगाडि।।

२१.

गान्टेमूला : तिमीलाई थाहा छ गान्टेमूला, ए.सि. चलाउँदा कोठाको 137याल र ढोकाहरु किन बन्द गरिन्छ?

गान्टेमूला : किन थाहा नहुनु, बाहिरको मान्छेहरुले ए.सि.को आनन्द नलिउन भनेर।

२२.

फर्सी : के हो गान्टेमूला, लाज लाग्दैन रातभर छाडा साँढे जस्तो भएर अहिले चँाहि के खान आएको नि!

गान्टेमूला : (नम्र हँुदै) नास्ता

२३.

फर्सी : गान्टेमूला तिमी मलाई बोलाउँदा मेरो नाम काटेर नबोलाऊ न, हिजोआज छोराछोरीले पनि मलाई बोलाउँदा नाम काटेर बोलाउँछन्।

गान्टेमूला : (रिसँाउदै) म के गरुँ त, म पनि तिमीलाई छोराछोरी जस्तै आमा भनेर बोलाउँ त?

२४.

फर्सी : हेर गान्टेमूला, जुवा तास खेल्नु हुँदैन, यो राम्रो कुरा होइन। यो यस्तो चिज हो कि आज जित्यौ भने, भोली हार्छौ, पर्सी जित्यौ भने त्यसको भोलिपल्ट हार्छौ।

गान्टेमूला : फर्सी, मैले अब बुझसके। अब म जुवा तास दिन बिराएर खेल्छु।



२५.

फर्सी : ए गान्टेमूला, ल भन त स्कूल र गर्लस् कलेजमा के फरक छ?

गान्टेमूला : त्यति जाबो, 'स्कूलको बाहिर स्कूल एरिया बिस्तारै हँाक्नुस्' भनेर लेखिएको हुन्छ तर गर्लस् कलेजको बाहिर पुगेपछि सबै गाडीहरु आफै बिस्तारै जान्छन्।

२६.

गान्टेमूला : फर्सी, तिमीलाई एउटा कुरा भनुँ?

फर्सी : भन न ..

गान्टेमूला : म के भनुँ, फर्सी फूल हो भनु भने त्यसमा कँाडा छ, चन्द्रमा हो भनँु भने त्यसमा दाग छ, बँादर भनँु भने त्यसमा दिमाग छ।।

२७.

गान्टेमूला : फर्सी हेर न, यो गुलाबाको बोट रोपेको एक हप्ता भईसक्यो तर यसको जरा अहिलेसम्म निक्लेको छैन।

फर्सी : तर तिमीलाई कसरी थाहा भयो गान्टेमूला?

गान्टेमूला : किनकि म यसलाई सधैँ उखलेर हेर्छु।

0 comments:

Post a Comment

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites